Entri Terkini

KEDAI BUKU ONLINE | BOOKCAFE.COM.MY

7/30/2016 12:18:00 PTG | Hani Fadhlina Abdul Rahman
Assalamualaikum dan Salam Sejantera kengkawan ... Kepada pencinta-pencinta buku yang tak berkesempatan nak ke kedai membeli buku-buku baru ... Korang boleh lah membeli secara online kat BOOKCAFE.COM.MY ...

Kalau korang berangan-angan nak beli buku secara online ... Korang boleh datang sini ... Macam-macam jenis buku ada ...











Kalau korang berhajat nak hadiah kan buku kat anak-anak ker anak sedara ker ... Boleh jugak mai shopping kat sini ... Jom skodeng buku apa yang ada kat sini ... Korang boleh ler ajak anak-anak tengok sekali pilih mana yang dia orang berkenan ...



Ada banyak lagi sebenar nyer ... Cemuih plak korang tengok nanti ... Pilih jer mana korang berkenan ... Harga pun berpatutan ... Kalau kena pada masa nyer ada diskaun plak lagi ... Memang digalakkan lah beli kat sini  ... Ini lah sebab nyer ...

Catat Ulasan

Kami TULIS,Anda BACA dan KOMEN. TERIMA KASIH sudi singgah dan FOLLOW Belog Projek GMBM.